Home » » Pengalaman saya makan produk kesihatan shaklee

Pengalaman saya makan produk kesihatan shaklee

Written By Unknown on Wednesday 10 September 2014 | 07:42

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Anda kaya dan berjaya dunia akhirat. Amin ya rabbal 'alamin.

Sebagai seorang shaklee independent distributor yang berjaya, saya yakin dengan keberkesanan produk shaklee. Sentiasa selamat, sentiasa berkesan, sentiasa mesra alam. 83000 ujian klinikal dijalan setiap tahun untuk memastikan kualiti produk terjaga.

Konsep yang saya amalkan adalah KCK. Kenal, Cinta, Kongsi. Kenali produk shaklee, makan dan jatuh cinta dgn produk shaklee, dan kongsi kepada orang ramai tentang kebaikan yg kita dpt jika mengamalkan produk shaklee.

Ok. Hari ni saya nak kongsi pengalaman atau testimoni sendiri.

1. Set kurus.
Set yg saya amalkan ialah cinch chocolate, alfalfa dan lechitin. Cinch makan waktu pagi. Time breakfast. So xyah makan nasi lemak, mee goreng, roti canai bagai. Kat situ je dah byk kalori saya potong. Pastu lepas lunch dan dinner, wajib makan alfalfa 5 biji, lecithin 2 biji. Sebulan saya disiplin, alhamdulillah berat turun 4 kg. Di samping itu saya jugak kurangkan jumlah nasi, dan banyakkan sayur. Ada jugak makan fast food skali dua. Tapi alhamdulillah berat still turun.

Alfalfa punya efek memang best. Kita mudah nak membuang pagi2. Sekali buang tu banyak la. Best bila badan detox. Rasa ringan badan.



2. Omega guard
Makan 2 biji ketika pagi lepas minum cinch. Alhamdulillah ada tenaga ekstra lepas balik keja. Dan mudah nak fokus. Sebelum ni senang hilang fokus. Lepas tu cepat lupa. Omega guard meningkatkan daya ingatan saya.

3. DTX complex

Fungsi DTX ni utk detox hati. 3 hari pertama saya makan, memang ada rasa beza bila buang air besar. Najis hitam pekat, dan bau lebih busuk dari biasa. Maksudnya, hati saya byk toksik. Dan dtx complex bantu detox kan hati saya ni. Lega rasa. Yelah, sebelum ni makan tak control sgt. Suka makan fast food, goreng2, berminyak, junk food. Tu yang badan byk toksik tu. Hehe.

4. Vivix
Haaa ni paling best nak share. Teruja sgt nak makan sbb produk ni eksklusif sgt. Produk paling mahal dalam semua produk shaklee. Dpt bonus bulan 2, terus beli. Hahaha. Excited kot. Setiap pagi makan satu sudu kecik je, sedap jugak. Masam masam manis. Mcm ribena pun ada. Bila amalkan vivix ni, badan rasa ringan dan bertenaga. Balik keja x letih mcm selalu. Kalo tak, lemau je pas balik keja. Hehe. Vivix memang best. Pastu time keja, x cepat ngantuk mcm selalu. Selalunya sebelum lunch time dah menguap dah. Senang cita vivix memang best la. Badan rasa best, bertenaga sentiasa. 



5. Performance Drink
Produk saya cuba masa bulan puasa lepas. Minum ketika waktu sahur. Bancuh 3 sudu besar dalam shaker, tambah air sejuk pastu goncang ke kiri dan kanan ikut rentak irama. Pastu minum. Puasa tahun ni yang paling best bagi saya. Sebab performance drink ni membuatkan badan kita kurang terhidrat dari biasa. Smpai waktu asar badan still lagi rasa segar. Buat kerja pun semangat. Pastu lepas bukak puasa minum lagi sekali. Dan buat terawih rasa kejap je habis. Kaki tak rasa lenguh mcm selalu. Hehe.

So far, itu lah pengalaman saya sepanjang bersama shaklee. Dan saya akan terus amalkan produk shaklee demi kesihata saya seisi keluarga. Alhamdulillah, isteri, mak, mak mertua, abang, kakak, adik ipar, kawan2 pun amalkan shaklee. Bila dah cuba sekali tu, pasti jatuh cinta. Hehe.


Mie gebu,
Founder : Vita Cravers
0196346216,
Shaklee id 1025051,
FB page : www.facebook.com/vitacravers13 , www.facebook.com/mariberhentimerokok13
email : vitacravers13@gmail.com

0 comments:

Post a Comment